Διαβάστε Ακόμα  

Θέματα της επικαιρότητας
   

Δημοφιλή Άρθρα

   

Άρθρα

Τα πάνω κάτω έρχονται στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία

Λεπτομέρειες

Μετά από διαρκείς μεταβολές και καθυστερήσεις που έφτασαν μέχρι και το ενάμιση έτος, ενεργοποιούνται διατάξεις που...ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών τηλεφωνικών υπηρεσιών....

Πλέον οι εταιρίες υποχρεούνται να τηρούν λίστες με τους Διεθνείς Κωδικούς Κινητών Τηλεφώνων (International Mobile Equipment Identity, IMEI) κλεμμένων κινητών και να μπλοκάρουν τη χρήση των τηλεφώνων αυτών, να επιστρέφουν χωρίς αίτημα του καταναλωτή αναλογία του παγίου σε περίπτωση διακοπής τω υπηρεσιών άνω της μίας ημέρας (βλάβες ειδικά στα σταθερά τηλέφωνα) ή όταν οι υπηρεσίες είναι κατώτερες των συμφωνηθέντων, να μην κόβουν για χρέη τις συνδέσεις αν δεν έχουν προειδοποιήσει 15 ημέρες πριν (το SMS δεν θεωρείται ειδοποίηση) καθώς και να διατηρούν για μεγάλο διάστημα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι χρεώσεις που επιβάλλουν στους καταναλωτές είναι ορθές

Αναλυτικά οι νέες διατάξεις προβλέπουν:

1. Οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας τηρούν λίστες με τους Διεθνείς Κωδικούς Κινητών Τηλεφώνων (International Mobile Equipment Identity, IMEI) κλεμμένων συσκευών των χρηστών. Η εγγραφή του IMEI ενός κινητού στη λίστα αυτή πραγματοποιείται μετά από σχετική έγγραφη αίτηση των χρηστών, οι οποίοι δήλωσαν νομίμως την κλοπή της συσκευής τους. Κάθε πάροχος ενημερώνει ανά μήνα τους υπόλοιπους παρόχους σχετικά με τα IMEI κλεμμένων συσκευών των χρηστών του. Οι πάροχοι απαγορεύουν την πραγματοποίηση κλήσεων από συσκευή με IMEI που ανήκει στην εν λόγω λίστες.

2. Στην περίπτωση που η διαθεσιμότητα του δικτύου ή/και των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών είναι χαμηλότερη από την ποιότητα παροχής υπηρεσιών που το πρόσωπο υποχρεούται να παρέχει σύμφωνα με τις διατάξεις των Γενικών Αδειών ή με τα ειδικά δικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων ή αριθμών που του έχουν εκχωρηθεί ή με τους όρους της σύμβασης καθώς και στην περίπτωση βλάβης που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του συνδρομητή ή τρίτου προσώπου και οδηγούν σε διακοπή της παροχής των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στο συνδρομητή, εκτός από τις περιπτώσεις λόγω ανωτέρας βίας, o πάροχος οφείλει, να πιστώνει το συνδρομητή με το τμήμα του καταβαλλόμενου από αυτόν ποσού του παγίου τέλους, που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο της διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και εφόσον η βλάβη υπερβαίνει το χρονικό όριο μίας (1) εργάσιμης ημέρας, από την επόμενη εργάσιμη της δήλωσης της βλάβης.

Η πίστωση στις ανωτέρω αναφερόμενες περιπτώσεις πραγματοποιείται από τον πάροχο αυτόματα, προς τους συνδρομητές που έχουν δηλώσει βλάβη, σε επόμενο λογαριασμό του συνδρομητή, εντός εξαμήνου από την άρση της βλάβη, χωρίς προηγούμενη σχετική αίτηση του συνδρομητή. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να φαίνεται σαφώς στο λογαριασμό χρέωσης του συνδρομητή η πίστωση αυτή καθώς και η χρονική περίοδος κατά την οποία πραγματοποιήθηκε η διακοπή.

3. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης από τον συνδρομητή των συμβατικών του υποχρεώσεων, λόγω ύπαρξης ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του τελευταίου προς τον πάροχο, αυτός οφείλει να ειδοποιεί τον συνδρομητή, ακόμη και διαμέσου του λογαριασμού του, για την απειλούμενη προσωρινή ή μόνιμη διακοπή και να προβαίνει σε προσωρινή διακοπή της παροχής των υπηρεσιών μόνο μετά τη πάροδο δεκαπέντε (15) ημερών από την νόμιμη και προσήκουσα κοινοποίηση προς αυτόν της σχετικής ειδοποίησης. Η αποστολή σχετικού γραπτού μηνύματος (SMS) δεν λογίζεται ως νόμιμη ειδοποίηση.

Η διακοπή αυτή εφόσον είναι τεχνικώς εφικτό, περιορίζεται στην συγκεκριμένη υπηρεσία για την οποία δεν γίνεται εξόφληση. Κατά τη περίοδο προσωρινής διακοπής και εφόσον αυτό είναι συμβατό με τη συγκεκριμένη υπηρεσία θα πρέπει να επιτρέπεται η λήψη εισερχόμενων κλήσεων, εφόσον αυτές δεν χρεώνονται στον καλούμενο και η πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση (ανεξάρτητα του σχήματος τιμολόγησης δηλαδή ανά λεπτό, ανά κλήση ή χρόνο ομιλίας που συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο πάγιο) για τον Συνδρομητή.Ο πάροχος κατά την περίοδο προσωρινής διακοπής δύναται να χρεώνει τα πάγια τέλη σύνδεσης στο τηλεφωνικό δίκτυο συμπεριλαμβανομένων και τελών που αφορούν σε προπληρωμένα πακέτα με την εξαίρεση της περίπτωσης όπου η προσωρινή διακοπή διαρκεί ολόκληρη την περίοδο τιμολόγησης οπότε ο πάροχος δύναται να χρεώνει μόνο τα πάγια τέλη σύνδεσης στο τηλεφωνικό δίκτυο που αντιστοιχούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες δεν υφίσταται προσωρινή διακοπή, μη συμπεριλαμβανομένων τελών που αφορούν σε προπληρωμένα πακέτα υπηρεσιών.

Τα τέλη αυτά αναγράφονται ρητά στην σύμβαση του συνδρομητή. Κατά την προσωρινή διακοπή ο πάροχος οφείλει να ενημερώνει τον συνδρομητή για τις ανωτέρω χρεώσεις και ο συνδρομητής δύναται να αιτηθεί την άμεση οριστική διακοπή του.

4. Οι πάροχοι Δημόσιων Τηλεφωνικών Υπηρεσιών υποχρεούνται να διατηρούν τα δεδομένα για την επιβεβαίωση των χρεώσεων των λογαριασμών των συνδρομητών τους για χρονικό διάστημα ίσο με το μέγιστο χρονικό διάστημα που επιτρέπεται, από την κείμενη νομοθεσία προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, να πραγματοποιείται η φύλαξη και η επεξεργασία αυτών.

   

Πιθανόν να σας ξέφυγαν

Την Κυριακή το μεσημέρι στις 15 Φεβρουαρίου 2015  στο κέντρο \"κουνέλια\" που βρίσκετα...
\r\n\r\nΈφυγε και το καρτοτηλέφωνο από την πλατεία στο Καταφύγιο. Εξακολουθεί να παρα...
Με αλλαγές στη διαδικασία της υποβολής τους ξεκινά από σήμερα η δήλωση εισοδήματο...
     Αυτές είναι οι κούνιες που φιγουράρουν στην πλατεία του Καταφυγίου. Τώρα αυτ...
\r\nΔιάθεση πιστώσεων σε χωριά της Αποδοτίας: \r\nα) ποσό 6.900€ στον Κ.Α. 30-7336.005 εξόδων π...
\r\nΞεκινάει το επόμενο διάστημα η υλοποίηση της δράσης με τίτλο «Κουπόνι Υπερυψηλ...
Οι πωλήσεις του PlayStation4 ξεπέρασαν ήδη τα 2,1 εκατομμύρια συσκευές από τον Νοέμβριο, ...
Η Ναυπακτιακή Αδελφότητα γλέντησε και πέρασε μια αξέχαστη δημοτική βραδιά  στις 1...
\r\n\r\n\r\nΤα παλαιοτέρα χρόνια τότε που το Καταφύγιο έσφυζε από ζωή, την ημέρα του Πάσ...
Όλες οι εταιρίες θα πρέπει μέχρι το 2016 να έχουν έρθει σε συμφωνία για να έχουν όλα ...
\r\nΆγνωστοι δράστες έκλεψαν πετρέλαιο από χωματουργικό μηχάνημα που βρισκόταν στ...
 \r\n\r\nΗ εταιρεία ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ «ΚΟΝΤΟΧΡΗΣΤΟΣ» Α.Ε. στα πλαίσια της κοινωνικ...
Βρισκόμαστε στα τέλος του έτους 2007 και όμως το Καταφύγιο αντιμετωπίζει προβλήματ...
\r\nθέλουν να ξηλώσουν τα πλακάκια της εκκλησίας. κώλυσε η δουλειά γιατί δεν έχει κα...
\r\n \r\n \r\n \r\nΓια εσάς που ενδιαφέρεστε να αγοράσετε σπίτι στο χωριό πωλείται το σπ...
\r\n\r\nΣκορπιοί: Άμα μας τσιμπήσει σκορπιός ο πόνος θα είναι αφόρητος. και πρέπει να ...
\r\nΜαζική τρέλα έχει προκαλέσει ένα νέο παιχνίδι για smartphones το οποίο καθήλωσε τους ...
Στην ιστοσελίδα του Δήμου Ναυπακτίας στην ενότητα εκδηλώσεις δεν αναφέρθηκε καθό...
   

Για γέλια ή για κλάματα! (Μόνο για εγγεγραμένα μέλη)

   

Translate  

Greek Armenian Dutch English French German Italian
   

Facebook Like  

   

Καταφυγιώτικα Νέα  

Το έγραψε 01/10/2019, 11:13 ο/η Αναγνώστης
xeimonada-2019Την Κυριακή 13 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία στο Καταφύγιο η γιορτή με την ονομασία.............
Το έγραψε 23/09/2019, 10:30 ο/η Αναγνώστης
enarksi-apostaktikis-periodou-oinopnevmatopoion-2019-2020Έναρξη αποστακτικής περιόδου οινοπνευματοποιών 2019 – 2020 Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ..............
Το έγραψε 20/09/2019, 08:00 ο/η Αναγνώστης
taktiki-geniki-synelefsi-tou-topikoy-symvouliou-katafygiouΠαρακαλούνται τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου της κοινότητας Καταφυγίου, να προσέλθουν σε Τακτική.............
Το έγραψε 21/05/2019, 15:41 ο/η Αναγνώστης
dimotikes-ekloges-2019-topiki-koinotita-katafygiou Οι εκλογές για την Τοπική Κοινότητα Καταφυγίου (που την αποτελούν μαζί Γολέμι και Καταφύγιο) θα.............
Το έγραψε 20/05/2019, 09:24 ο/η Αναγνώστης
Στην δημοτική Ενότητα Αποδοτίας o ψηφοφόρος έχει δικαίωμα να βάλει ένα σταυρό στους υποψηφίους για την.............
   
© www.katafigio-amorani.gr 2006 - 2019